E finestre sò l'elementi chì ci cunnettanu à u mondu esternu. Hè da elle chì u paisaghju hè inquadratu è a privacy, l'illuminazione è a ventilazione naturale sò definite. Oghje, in u mercatu di a custruzzione, truvemu diversi tipi d'aperture. Amparate quì cumu sceglie u tipu chì megliu si adatta à i bisogni di u vostru prughjettu.
Unu di i principali elementi architettonichi, u quadru di a finestra, hè a basa di u prugettu di custruzzione. E finestre ponu varià in grandezza è materiale, è ancu u tipu di chjusura, cum'è u vetru è e persiane, è ancu u mecanismu d'apertura, è e finestre ponu interferisce cù l'ambiente di u spaziu internu è di u prugettu, creendu un ambiente più privatu è versatile, o più luce è eccitazione.
In generale, u quadru hè custituitu da un stelu muntatu nantu à u muru, chì pò esse fattu di legnu, aluminiu, ferru o PVC, induve hè posta a lamiera - l'elementu chì sigilla a finestra cù materiali cum'è u vetru o e persiane, chì ponu esse fisse o mobili. Quandu sò spostate, ponu esse aperte è chjuse in parechji modi diversi, occupendu più o menu spaziu prughjettatu fora di u muru. Quì sottu dimustraremu i tipi più cumuni di finestre è cumu apre:
Sò custituiti da un quadru di binari attraversu i quali scorrenu i fogli. A causa di u so mecanismu d'apertura, a zona di ventilazione hè generalmente più chjuca di a zona di a finestra. Questa hè una bona suluzione per i picculi spazii postu chì hà una pruiezione trascurabile fora di u perimetru di u muru.
E finestre à battente seguitanu u listessu mecanismu di e porte tradiziunali, aduprendu cerniere aperte per fissà i fogli à u quadru, creendu una zona di ventilazione tutale. In u casu di ste finestre, hè impurtante prevede u raghju d'apertura, sia esternu (u più cumunu) sia internu, è prevede u spaziu chì sta foglia occuperà nantu à u muru fora di a zona di a finestra.
Ampiamente aduprate in bagni è cucine, e finestre à bascula funzionanu per basculazione, una barra laterale chì move a finestra verticalmente, aprendu è chjudendu. Sò tipicamente finestre più lineari, orizzontali cù una zona di ventilazione ridotta, ciò chì face chì parechji prughjetti optinu per aghjunghje parechje finestre angulate inseme per creà una grande finestra cù una piccula apertura. Sempre aperta versu l'esternu, a so pruiezione oltre u muru ùn hè micca prominente, ma hè impurtante piazzalla cù cura perchè pò causà incidenti à e persone in a stanza.
Simile à e finestre inclinate, e finestre maxim-ar anu u listessu muvimentu d'apertura, ma un sistema d'apertura differente. A finestra inclinata hà una leva nantu à l'asse verticale è pò ancu apre parechje lamiere à u listessu tempu, mentre chì a finestra maxim air si apre da l'asse orizzontale, ciò chì significa chì a finestra pò avè una apertura più grande, ma solu una. Si apre da u muru. A pruiezione hè più grande di a pruiezione obliqua, ciò chì richiede un pusizionamentu attentu di i so elementi è hè generalmente piazzata in zone umide.
Una finestra girevole hè custituita da fogli chì sò girati intornu à un asse verticale, centratu o sfalsatu da u quadru. E so aperture sò girate sia internamente sia esternamente, ciò chì deve esse previstu in u prugettu, soprattuttu in finestre assai grande. A so apertura pò esse più generosa, postu chì ghjunghje guasi à tutta a zona di apertura, permettendu una zona di ventilazione relativamente grande.
E finestre pieghevoli sò simili à e finestre à battente, ma i so fogli si pieganu è si incastranu inseme quandu si aprenu. Oltre à apre a finestra, a finestra à gamberetti permette di apre cumpletamente a campata è a so pruiezione deve esse cunsiderata in u prugettu.
L'anta hè custituita da duie lamiere chì si stendenu verticalmente, si sovrappongono è permettenu di apre a metà di a finestra. Cum'è e finestre scorrevoli, questu mecanismu ùn sporge micca da u muru è hè guasi cunfinatu in limiti, ciò chì u rende ideale per i picculi spazii.
E finestre fisse sò finestre induve a carta ùn si move micca. Di solitu sò custituite da una cornice è una chiusura. Queste finestre ùn spuntanu micca da u muru è sò spessu aduprate per fucalizza nantu à funzioni cum'è l'illuminazione, cunnettendu viste specifiche senza ventilazione è restringendu a cumunicazione cù u mondu esternu.
In più di u tipu d'apertura ch'elli anu, e finestre varianu ancu secondu u tipu di guarnizione ch'elli anu. I fogli ponu esse traslucidi è ponu esse chjusi cù materiali cum'è zanzariere, vetru o ancu policarbonatu. Oppure ponu ancu esse opachi, chì permettenu a ventilazione, cum'è hè u casu cù e persiane classiche, chì portanu una atmosfera particulare à l'ambiente.
Spessu, un unicu mecanismu d'apertura ùn hè micca sufficiente per i bisogni di u prugettu, risultendu in un mischju di diversi tipi d'aperture è guarnizioni in una sola finestra, cum'è a cumminazione classica di finestre à ghigliottina è piatte, induve e foglie d'apertura sò persiane è a ghigliottina hà vetru traslucidu. Un'altra cumminazione classica hè a cumminazione di ghigliottine fisse cù ghigliottine mobili, cum'è e finestre scorrevoli.
Tutte queste scelte affettanu a ventilazione, l'illuminazione è a cumunicazione trà i spazii interni è esterni. Inoltre, sta cumbinazione pò diventà un elementu esteticu di u prugettu, purtendu a so propria identità è lingua, in più di l'aspettu funzionale responsivu. Per questu, hè impurtante cunsiderà quale materiale hè megliu per e finestre.
Avà riceverete aghjurnamenti basati nantu à i vostri seguitori! Persunalizate u vostru stream è cuminciate à seguità i vostri autori, uffizii è utilizatori preferiti.


Data di publicazione: 14 di maghju 2022