I Windows sò l'elementi chì ci liganu à u mondu esternu. Hè da elli chì u paisaghju hè inquadratu è a privacy, l'illuminazione è a ventilazione naturali sò definite. Oghje, in u mercatu di a custruzzione, truvamu diversi tipi di aperture. tipu chì si adatta megliu à i vostri bisogni di prughjettu quì.
Unu di l'elementi architecturali principali, u quadru di a finestra, hè u fundamentu di u prughjettu di custruzzione. Windows pò varià in grandezza è materiale, è ancu u tipu di chjusu, cum'è vetru è persiane, è ancu u mecanismu di apertura, è i finestri. pò interferiscenu cù l'ambienti di u spaziu internu è u prughjettu, creendu un ambiente più privatu è versatile, o più luce è eccitazione.
In generale, u quadru hè custituitu da un troncu muntatu nantu à u muru, chì pò esse fattu di legnu, aluminiu, ferru o PVC, induve u fogliu - l'elementu chì sigilla a finestra cù materiali cum'è vetru o persiane, chì ponu esse fissi o mobile - hè stabilitu. Quandu si move, ponu esse aperti è chjusi in parechje manere diffirenti, occupendu più o menu spaziu prughjettatu fora di u muru. Sottu avemu dimustratu i tipi di finestri più cumuni è cumu si apre:
Sò custituiti da un quadru di rails à traversu chì i fogli scorri. A causa di u so mecanismu di apertura, l'area di ventilazione hè di solitu più chjuca di l'area di a finestra. Questa hè una bona suluzione per i spazii chjuchi, postu chì hà una prughjezzione insignificante fora di u perimetru di u muru.
Casement windows seguenu u stessu mecanismu di e porte tradiziunali, usendu cerniere aperte per appiccicà i fogli à u quadru, creendu una zona di ventilazione tutale. In u casu di sti finestri, hè impurtante predichendu u raghju di apertura, sia esternu (a maiò parte). cumuni) o internu, è predice u spaziu chì sta foglia occuparà nantu à u muru fora di l'area di a finestra.
Ampiamente utilizatu in i bagni è a cucina, i finestri inclinati funzionanu basculendu, una barra laterale chì move a finestra verticalmente, apre è chjude. Sò tipicamente più lineari, finestri orizontali cù una zona di ventilazione ridutta, chì face chì parechji prughjetti optanu per aghjunghje parechje finestri angulati. per creà una grande finestra cù una piccula apertura. Sempre aperta fora, a so prughjezzione fora di u muru ùn hè micca prominente, ma hè impurtante di mette cun cura perchè pò causà accidenti à e persone in a stanza.
Simile à i finestri inclinati, i finestri maxim-ar anu u stessu muvimentu di apertura, ma un sistema di apertura differenti. A finestra inclinata hà una palanca nantu à l'assi verticale è pò ancu apre parechji fogli à u stessu tempu, mentre chì a finestra di l'aria massima apre da u assi horizontale, chì significa chì a finestra pò avè una apertura più grande, ma solu una. Si apre da u muru A prughjezzione hè più grande di a prughjezzione oblicua, chì esige una pusizioni curretta di i so articuli è hè generalmente pusatu in spazii umidi.
Una finestra rivoltante hè custituita da fogli chì sò girati intornu à un assi verticale, centratu, o offset da u quadru. I so aperture sò vultate sia internamente sia esternamente, chì deve esse previstu in u prugettu, in particulare in finestri assai grande. A so apertura pò esse. più generoso, cum'è righjunghji quasi tutta l'area di apertura, chì permette una zona di ventilazione relativamente grande.
I finestri plegabili sò simili à i finestri di casement, ma i so fogli si curvanu è si sbattenu inseme quandu sò aperti. In più di apre a finestra, a finestra di i gamberetti permette chì u span sia apertu è a so prughjezzione deve esse cunsideratu in u prugettu.
U sash hè custituitu di dui fogli chì currenu verticalmente, si sovrapponenu l'un à l'altru è permettenu l'apertura di a mità di a finestra completa.
I finestri fissi sò finestri induve a carta ùn si move micca. Di solitu sò custituiti da un quadru è un chjusu. Sti finestri ùn spuntanu micca fora di u muru è sò spessu usati per fucalizza nantu à e funzioni cum'è l'illuminazione, cunnetta viste specifiche senza ventilazione è restringe a cumunicazione. cù u mondu esternu.
In più di u tipu d'apertura chì anu, i finestri varienu ancu secondu u tipu di sigilli chì anu. I fogli ponu esse trasluzenti è ponu esse chjusi cù materiali cum'è mosquito, vetru o ancu policarbonate. O ponu ancu esse opachi, chì permettenu a ventilazione. , cum'è u casu cù i persiane classicu, chì portanu un vibe speciale à l'ambiente.
Spessu, un unicu mecanismu d'apertura ùn hè micca abbastanza per i bisogni di u prugettu, risultatu in una mistura di diversi tipi di aperture è sigilli in una sola finestra, cum'è a cumminazione classica di sash è flat windows, induve e foglie d'apertura sò persiane è u guillotine hà vetru trasluzente. Una altra cumminazione classica hè a cumminazzioni di sashes fissi cù sashes mobili, cum'è i finestri sliding.
Tutte queste scelte affettanu a ventilazione, l'illuminazione è a cumunicazione trà spazi interni è esterni. Inoltre, sta cumminazione pò diventà un elementu esteticu di u prugettu, purtendu a so propria identità è lingua, in più di l'aspettu funziunale responsive.Per questu, hè impurtante. per cunsiderà quale materiale hè megliu per i finestri.
Avà riceverete l'aghjurnamenti basati nantu à i vostri seguenti! Personalizà u vostru flussu è cuminciate à seguità i vostri autori, uffizii è utilizatori preferiti.


Tempu di Post: 14-May-2022