U sole hè u fundamentu di a vita è a scelta automatica di l'omu. In fondu, à l'ochji di i ghjovani, andà in una stanza assulanata hè cum'è a decompressione è a preservazione di a salute. Nimu ùn si rifiuterebbe di sparte una stanza cù a natura in un dopu meziornu accogliente, è benintesa, nimu ùn saria dispostu à passà un dopu meziornu in una "sauna". A causa di u longu tempu di esposizione in a stanza à u sole, hè soffocante è caldu dentru. Cumu pudemu risolve stu prublema ?

Lucernariu di a stanza di a luce di u sole

Siccomu l'aria soffocante si move in sù, più si alza, più si riscalda, dunque l'aria calda hè in cima à a stanza assulanata. Più l'aria hè calda, più ligera hè a so gravità specifica, è più hè dolce, furmendu un stratu di disposizione da l'aria à bassa à alta temperatura da a terra à u tettu di a stanza di u sole. Dunque, u lucernariu hè apertu in u puntu più altu di a stanza di u sole, ma ci hè una superficia d'acqua lasciata in cima. In generale, u lucernariu hè fattu in a seconda griglia da un locu altu.

Quandu u lucernariu di u tettu assulanatu hè apertu, l'aria soffocante serà scaricata da sopra, è l'aria à bassa temperatura fora di a stanza assulanata serà rifornita. In questu ciclu, l'aria fredda interna cumplementerà è formerà un flussu d'aria, ottenendu l'effettu di dissipazione di u calore. U lucernariu di a stanza di u sole hè à tempu ventilatu è ùn influenza micca l'illuminazione, dendu una sensazione di spaziosa, luminosa, elegante, vivida è bella.

stanza1

Ombra di stanza cù sole

Senza un parasole, quandu u sole caldu d'estate splende forte, l'uggetti è i pavimenti interni in a stanza di sole saranu riscaldati. Quandu u calore di radiazione generatu da l'uggetti è i pavimenti hè più grande di u calore dissipatu da a cunvezione di l'aria attraversu u lucernariu, a temperatura interna aumenterà. In questu mumentu, i parasole devenu esse aduprati per bluccà a radiazione termica di u sole.

Quandu si usa l'ombreggiatura interna, hè necessariu apre un lucernariu. S'ellu ùn ci hè micca lucernariu per a dissipazione di u calore, a temperatura di u tessutu di u parasole aumenterà. Quandu ghjunghje à i strati d'aria superiori è inferiori di u parasole, u stratu d'aria calda ùn pò micca dissipà si è pò solu irradià versu u bassu, aumentendu a temperatura di tutta a stanza di luce solare. Cusì, l'ombreggiatura interna è i lucernari sò usati in cunghjunzione per ottene a dissipazione di u calore.

Installà l'aria condizionata

A stanza di sole hè fatta principalmente di materiale di vetru, cù caratteristiche trasparenti chì permettenu à i residenti di gode di una luce solare sufficiente. Sè vo site preoccupatu chì u parasole bluccherà u paisaghju, pudete installà un apparecchiu di climatizazione in a stanza di sole per fà circulà l'aria fredda è riduce a temperatura interna. Ancu in tempu caldu è soffocante, pudete gode di u piacè di una stanza assulanata in casa.

Ma si deve nutà chì u vetru attraversu u quale passa u tubu di drenaggiu di u climatizzatore ùn pò esse vetru temperatu, postu chì u vetru temperatu ùn pò esse perforatu. U vetru temperatu ùn pò micca esse adupratu in questu modu? A risposta hè innò, perforà fori in u vetru in una pusizione fissa è dopu temperallu pò risolve perfettamente stu prublema.

Apri a finestra laterale

Apri e finestre laterali per furmà una unità ventilata nord-sud. Per dissipà u calore attraversu e finestre in una stanza assulanata, deve esse trasparente da nord à sud, è l'apertura di e finestre pò creà cunvezione. Più grande hè a finestra, più fresca hè a ventilazione.

stanza2

Chì esitate dopu avè risoltu u prublema di a veranda troppu calda d'estate ? Affrettatevi è custruite una casa assulanata per a vostra casa ! In u mo tempu liberu, invitu dui o trè amichi à piglià u tè è à chiacchierà in a stanza assulanata, gudendu un tempu cunfortu è cunfortu ~

CUNTATTA CI

Indirizzu: N. 10, Sezione 3, Strada Tapei Ovest, Guanghan Economic

Zona di Sviluppu, Cità di Guanghan, Pruvincia di Sichuan 618300, PR Cina

Tel: 400-888-9923

E-mail:scleawod@leawod.com


Data di publicazione: 15 d'aostu 2023