U 5 di nuvembre, u presidente di u gruppu RALCOSYS talianu, u sgiò Fanciulli Riccardo, hà visitatu a cumpagnia LEAWOD per a terza volta quest'annu. À u cuntrariu di e duie visite precedenti, u sgiò Riccardo era accumpagnatu da u sgiò Wang Zhen, u capu di a regione Cina di RALCOSYS. Cum'è partenariu di a cumpagnia LEAWOD dapoi parechji anni, u sgiò Riccardo hà viaghjatu facilmente sta volta, chì era più cum'è una riunione di vechji amichi. U presidente di a cumpagnia LEAWOD, u sgiò Miao Pei You, hà scontru gentilmente questu amicu talianu.
Quandu u sgiò Riccardo hà visitatu a cumpagnia LEAWOD, li hè statu dettu chì LEAWOD avia sviluppatu u sistema di gestione di a pruduzzione OCM è avà avia bisognu di migliurà ulteriormente u livellu di fabricazione intelligente in l'equipaggiamenti d'automatizazione. A tecnulugia di fabricazione avanzata di l'Italia, l'equipaggiamenti di fabricazione più sofisticati è alcune bone idee, mi piacerebbe sparte è scambià cù i vechji amichi, per furnisce un aiutu più grande à questu amicu in Cina.
Dopu à a riunione, u sgiò Riccardo hè andatu direttamente à l'attellu, hà cumunicatu cù u persunale in prima linea di a cumpagnia LEAWOD è hà offertu assai cunsiglii, è hà aghjustatu l'ultimi equipaggiamenti da ellu stessu.
Data di publicazione: 06 di nuvembre di u 2018