Quandu scambiavanu cunniscenze di vetru cù i maestri di a fabbrica di porte è finestre, parechje persone anu scupertu ch'elli avianu fattu un sbagliu: u vetru isolante era pienu d'argon per impedisce chì u vetru isolante s'appannessi. Questa dichjarazione hè sbagliata!
Avemu spiegatu da u prucessu di pruduzzione di u vetru isolante chì a causa di a nebbia di u vetru isolante hè più cà una perdita d'aria per via di un fallimentu di sigillatura, o u vapore acqueo in a cavità ùn pò esse cumpletamente assorbitu da u dissecante quandu a sigillatura hè intatta. Sottu l'effettu di e differenze di temperatura interna è esterna, u vapore acqueo in a cavità si condensa nantu à a superficia di u vetru è produce condensazione. A cusì detta condensazione hè cum'è u ghjacciu chì manghjemu in tempi nurmali. Dopu avè asciugatu l'acqua nantu à a superficia di l'imballu di plastica cù asciugamani di carta, ci sò nuove gocce d'acqua nantu à a superficia perchè u vapore acqueo in l'aria si condensa nantu à a superficia esterna di u pacchettu di ghjacciu quandu hè fretu (vale à dì differenza di temperatura). Dunque, u vetru isolante ùn serà micca gonfiatu o appannatu (rugiatu) finu à chì i seguenti quattru punti ùn sianu cumpletati:
U primu stratu di sigillante, vale à dì a gomma butilica, deve esse uniforme è cuntinuu, cù una larghezza di più di 3 mm dopu a pressatura. Stu sigillante hè cunnessu trà a striscia distanziatore in aluminiu è u vetru. A ragione per a scelta di l'adesivu butilico hè chì l'adesivu butilico hà una resistenza à a permeabilità à u vapore acqueo è una resistenza à a permeabilità à l'aria chì altri adesivi ùn ponu micca currisponde (vede a tavula seguente). Si pò dì chì più di l'80% di a resistenza à a penetrazione di u vapore acqueo di u vetru isolante hè nantu à questu adesivo. Se a sigillatura ùn hè micca bona, u vetru isolante perderà, è ùn importa quant'altru travagliu sia fattu, u vetru si appannerà ancu.
U secondu sigillante hè l'adesivu di silicone à dui cumpunenti AB. Cunsiderendu u fattore anti-ultraviolettu, a maiò parte di i vetri di porte è finestre utilizanu avà un adesivu di silicone. Ancu s'è l'adesivu di silicone hà una scarsa tenuta à u vapore acqueo, pò ghjucà un rolu ausiliariu in a sigillatura, l'incollaggio è a prutezzione.
I primi dui travagli di sigillatura sò stati cumpletati, è u prossimu chì ghjoca un rolu hè u setacciu moleculare dissecante di vetru isolante 3A. U setacciu moleculare 3A hè carattarizatu da l'assorbimentu solu di vapore acqueo, micca di qualsiasi altru gasu. Un setacciu moleculare 3A sufficiente assorberà u vapore acqueo in a cavità di u vetru isolante, è mantene u gasu asciuttu in modu chì ùn si verifichinu nebbia è cundensazione. U vetru isolante di alta qualità ùn averà micca cundensazione ancu in un ambiente di menu 70 gradi.
Inoltre, l'appannamentu di u vetru isolante hè ancu ligatu à u prucessu di pruduzzione. A striscia distanziatore in aluminiu piena di setacciu moleculare ùn deve esse lasciata troppu longu prima di a laminazione, in particulare in a stagione di e piogge o in primavera cum'è in Guangdong, u tempu di laminazione deve esse cuntrullatu. Siccomu u vetru isolante assorberà l'acqua in l'aria dopu esse statu piazzatu per troppu tempu, u setacciu moleculare saturatu cù l'assorbimentu d'acqua perderà u so effettu di adsorbimentu, è a nebbia serà generata perchè ùn pò micca assorbe l'acqua in a cavità media dopu a laminazione. Inoltre, a quantità di riempimentu di u setacciu moleculare hè ancu direttamente ligata à l'appannamentu.
I quattru punti sopra sò riassunti cusì: u vetru isolante hè statu bè sigillatu, cù abbastanza molecule per assorbe u vapore acqueo in a cavità, si deve fà attenzione à u cuntrollu di u tempu è di u prucessu durante a pruduzzione, è cù bone materie prime, u vetru isolante senza gasu inerte pò esse garantitu senza nebbia per più di 10 anni. Dunque, postu chì u gasu inerte ùn pò impedisce a nebbia, chì hè u so rolu? Pigliendu l'argon cum'è esempiu, i seguenti punti sò e so vere funzioni:
- 1. Dopu u riempimentu di gasu argon, a differenza di pressione interna è esterna pò esse ridutta, l'equilibriu di pressione pò esse mantinutu, è a frattura di u vetru causata da a differenza di pressione pò esse ridutta.
- 2. U gonfiamentu cù argon pò migliurà efficacemente u valore K di u vetru isolante, riduce a cundensazione di u vetru laterale internu è migliurà u livellu di cunfortu. Vale à dì, u vetru isolante dopu u gonfiamentu hè menu propensu à a cundensazione è à a brina, ma a mancanza di gonfiamentu ùn hè micca a causa diretta di l'appannamentu.
- L'argon, cum'è gasu inerte, pò rallentà a cunvezione di u calore in u vetru isolante, è pò ancu migliurà assai u so effettu d'insulazione acustica è di riduzione di u rumore, vale à dì, pò fà chì u vetru isolante abbia un megliu effettu d'insulazione acustica.
- 4. Pò aumentà a forza di u vetru isolante di grande superficia, affinchì u so mezu ùn si crolli per via di a mancanza di supportu.
- 5. Aumentà a forza di a pressione di u ventu.
- Perchè hè pienu di gasu inertu seccu, l'aria cù l'acqua in a cavità media pò esse rimpiazzata per mantene l'ambiente in a cavità più seccu è prolongà a vita di serviziu di u setacciu moleculare in u quadru di a barra distanziatore in aluminiu.
- 7. Quandu si usa vetru LOW-E à bassa radiazione o vetru rivestitu, u gasu inerte pienu pò prutege u stratu di film per riduce a velocità di ossidazione è allargà a vita di serviziu di u vetru rivestitu.
- In tutti i prudutti LEAWOD, u vetru isolante serà pienu di gasu argon.
- Gruppu LEAWOD.
- À l'attenzione di: Kensi Song
- E-mail:scleawod@leawod.com
Data di publicazione: 28 di nuvembre di u 2022